piątek, 1 czerwca 2012

Konkurs i inne nowości

Konkurs dla fanów sklepu na na facebooku :)

 

Przed jarmarkiem w Łasku powstało trochę nowości, niektóre z nich właśnie trafiają na "półki" sklepu: http://limonkowyszyk.home.pl/pl/new/1/phot
 Jeśli podoba Wam się coś, co jest już sprzedane- pytajcie! Czasami mogę wykonać podobny wzór :)

 Miętowa bransoletka z rzemieni z zawieszką charms- drink.

Pomarańczowe kolczyki koła z masy perłowej i koralików powlekanych
Do kompletu pomarańczowa bransoletka na rurkach w srebrnym kolorze, jest jeszcze naszyjnik w tym samym stylu, ale nie zrobiłam zdjęcia jeszcze :P
  

I ostatnia bransoletka - brązowe i pomarańczowe rzemienie oraz zawieszka charms - pająk. Sprzedana- można wykonać na zamówienie :)
 A już niedługo kolejne nowości w stylu vintage, Japan style - czekam na Wasze opinie czy wolałybyście aby w sklepie pojawiło się więcej bransoletek przeze mnie wykonanych czy więcej sztucznej biżu? 

Pozdrawiam,
Marlena

3 komentarze:

  1. Fajne bransoletki, ja też ostatnio zaczęłam robić rzeczy z rzemyków i sznurków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dylemat, czy do bransoletke, kupujesz końcówki do wklejania, czy do ściskania? Jeżeli do ściskania, to gdzie można takie zdobyć? Nie wiem co jest lepsze, a szykuję się do zakupów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że biorę udział :) udostępniłam na moim fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń