niedziela, 3 czerwca 2012

A Tobie co podoba się najbardziej?

Czy wszyscy już widzieli nowości w sklepie?
KLIK :)

Moi faworyci:

Bransoletka miętowa z rzemieni z zawieszką charms- drink i koralikiem modułowym.

Dwa naszyjniki sowy :P Nie mogę się im oprzeć!

Kobalt - piękny, elegancki kolor :) w połączeniu ze złotem jest jeszcze piękniejszy :)
Sowa ozdobiona serduszkiem z cyrkoniami

I kolor będący must have w tym sezonie - pomarańczowa sowa zachwyca wykończeniem :)

Oba wisiory są zawieszone na długich łańcuszkach.

Udanego wieczoru Wam życzę!

I przypominam o konkursie ;) więcej w notce niżej

18 komentarzy:

  1. ta pierwsza jest przesłodka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni wisiorek jest świetny;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podoba wszystko :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeej ta sowka pierwsza jest genialna ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga.
    Piszę na nim historię.
    O czym ?
    Dowiesz się czytając ;)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy redaktorki innych blogów które nawiązały współprace dostają coś od waszego bloga? Jeśli tak to na czym to polega

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieska sówka równie urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi wisiorek ma coś w sobie! :D

    Byłoby miło gdybyś wpadła do mnie;) Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bransoletka i ta druga sowa;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również dodałam do obserwowanych już ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętowa bransoletka!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna biżu ;D najlepsza sówka :D
    świetny blog,obserwujemy? , pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sowy, także dwójeczka na miejscu I. Zresztą, wszystko, co się świeci, jest moim przyjacielem ♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te złote ;)
    fajny blog
    obserwujemy?

    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. a bardzo mi miło! :)
    I zdecydowanie niebieska sówka jest najciekawsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie fajne! <3
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń