czwartek, 24 maja 2012

Nowości w sklepie

Od wczoraj mogliście zauważyć w Limonkowym szyku dużo nowości :)
Dziś dodałam już wszystko co miałam, część towaru zniknęła w zastraszającym tempie- jak mam coś zamówić w większej ilości to śmiało piszcie ;)

Wybrałam to co podoba mi się najbardziej:

1. Bransoletka srebrna w kształcie wachlarzy

2. Naszyjnik kot

 3. Pajączek na długim łańcuszku ;)

4. Serca w różową zebrę

5. Naszyjnik 3 częściowy- samolot


 6. Sekretnik serce z cyrkoniami

 7. Wieża Eiffla z kolorowymi cyrkoniami


8. Must have sezonu! Pierścionek wąsy na dwa palce- tylko tutaj znajdziesz go w kolorze fioletowym :) dajcie znać czy zamawiać inne kolory czy już macie dość tego wzoru ;)

 I kolczyki wkręty do kompletu ;)

Mogłabym Was tak dalej zanudzać ale lepiej zajrzyjcie tutaj:
i na spokojnie przejrzyjcie wszystkie nowości krok po kroku bo warto ;)

A Wam co podoba się najbardziej?

11 komentarzy:

  1. wow ale ślicznosci!:) wszczegolnosci ta pierwsza bransoletka cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąsy są genialne. Ale czy nie powinny być sfotografowane do góry nogami? :P Samolot też genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik z kotkiem jest przeuroczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kociak i wieża eiffla są najlepsze, chyba pomyśle nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko z cyrkoniami i kolczyki wąsiki . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie cuda :) :O poza wąskami juz mowilam wczesneij ze nie przemawiają do mnie caluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. widzialam te nowosci :D najbardziej zakochalam sie w wisiorkach serca ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i biżuteria...



    http://fashion-andstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń