poniedziałek, 9 lipca 2012

Poglądowo

Tak na szybko wrzucam fotkę na której widać ostatnio tworzone "cuda" :) plecione Shamballa :)
czarno-złota, czarna z gniecionej perły, różowa mgiełka, niebiesko-biała, różowo biała (moja :)) i brązowo- beżowa. Można wykonać inne kolory na zamówienie :)

I taki dodatek- już sprzedane :)
Pomarańczowo- brązowa bransoletka owijana 2 razy wokół nadgarstka z zawieszką z ptaszkami.
Druga też owijana dwa razy, niebiesko brązowe rzemienie :)

Zapraszam do sklepu, kilka nowości dziś dodałam: http://limonkowyszyk.home.pl/

7 komentarzy:

  1. ta z zawieszką z ptaszkami śliczna :) ale wg mnie jeszcze ładniejsza byłaby bez koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy robisz, gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki;) Dziękuje za odwiedzinki i zapraszam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne bransoletki :)
    Dziękuję za odwiedziny, obserwację bloga i miłe słowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O, bransoletki z pierwszego zdjecia u mnie w poscie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te plecione na lato niezastąpione! Najlepiej kilka na jednym ręku! <3 Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne bransoletki, zrób coś we z neonowych nitek to może i ja się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń