piątek, 6 kwietnia 2012

Czuć miętę

Dziś na szybko komplet biżuterii - w moim mniemaniu jej kolor to właśnie mięta ;) ale dziś w sklepie Pani mi chciała wcisnąć zielone buty twierdząc, że miętowy jest teraz modny...
To ja już sama nie wiem czy dobrze sobie wyobrażam ten kolor ;)
Sami oceńcie:
 Bransoletka wykonana z koralików spectra, crackle w kształcie walca oraz zielonych, szklanych rurek.
 Do kompletu kolczyki, średniej długości.
 I naszyjnik na łańcuszku :) Ładnie układa się na dekolcie! I można wyregulować długość.
 Zbliżenie ;)

A jak już powstał powyższy komplecik to było mi mało ;)
I powstały dwie kolejne bransoletki.

 Pierwsza- fioletowe kule spectra i perełki ecru w komplecie z kolczykami.


I druga- kojarzy mi się z latem, jabłkami w sadzie i słoneczkiem na niebie :) trafiła już do mojej siostry ale jak ktoś ma ochotę to zawsze można coś pokombinować żeby powstała następna

Nie może zabraknąć życzeń:)
 Życzę Wam zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, 
spędzonych w ciepłym gronie rodzinnym!  Smacznego jajka :-) 
i niech każdy z Was wykorzysta ten czas jak najlepiej! :*
WESOŁEGO ALLELUJA ! :*

12 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się bransoletka fioletowa

    OdpowiedzUsuń
  2. fioletowe bardziej przypadły mi do gustu :) również życzę wesołych, spokojnych świąt spędzonych z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta biżuteria *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mięta <3
    wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolych Świat kochana ;* wszystkie są♣ mega ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka ta miętowa i fioletowa się cudone . ;D
    Również wesołych . ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są!:) Dziękuję i również Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna biżuteria!

    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń